Zákaznická podpora

Nejlepší způsob zákaznické podpory je samozřejmě takový, aby zákazníci podporu vůbec nepotřebovali.

My ale vítáme každý kontakt se zákazníkem, vidíme v něm příležitost. Každá úspěšně překonaná krize může vzájemný vztah posílit.  Protože, pokud zákazníkovi pomůžeme i v okamžiku, kdy se jedná o v podstatě maličkost, je mu jasné, že se na nás může spolehnout i pokud nastane nějaký větší problém.

Za 22 let našeho působení na trhu jsme vybudovali zákaznickou podporu na základě několika zásad, kterých se držíme.

 

1. Svou práci děláme rádi!

K našim zákazníkům máme osobní přístup.  Každý zákazník má totiž svého obchodníka a projekt managera. Protože naši podporu nedělají roboti, ale zkušení odborníci.

 

2. Dáváme Vám na výběr

Obraťte se na nás kdykoli potřebujete. A sami si zvolte pro Vás nejkomfortnější formu komunikace.  Naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat telefonem, mailem nebo prostřednictvím formuláře.
 

3. Jsme proaktivní a ve své práci máme pořádek

Pro každého zákazníka vedeme podrobnou evidenci, dle smluvně nastavených parametrů SLA.
 

4. Jsme rychlí a v dosahu, kdykoli nás potřebujete

Pracujeme 24 hodin 7 dní v týdnu. Vedle toho využíváme vlastní proaktivní monitoring. Jak už bylo řečeno - postaráme se o provozní zázemí, abyste měli prostor pro svou vlastní práci, vize a rozvoj.
 

5. Ve své profesi jsme odborníci

Náš tým specialistů disponuje nejvyššími v současnosti požadovanými a dostupnými certifikacemi. Pro Vás to znamená jistotu spolupráce se zkušeným a stabilním partnerem.